maanantai 6. lokakuuta 2014

Homecoming

Lauantaina, vihdoin yks mun unelmista toteutu, homecoming! Aina oon kuullut juttuja ja nähnyt ihania kuvia jenkeissä järjestettävissä homecoming juhlista. Tän vaihtarivuoden ansiosta pääsin minäkin kokemaan tämän! Lauantai aamupäivällä mentiin mun host-siskon Baileyn kanssa kampaajalle laittamaan hiukset. Hieman jännitti mitä lopputuloksesta mahtaa tulla sillä englanniksi selittäminen mitä hiuksille haluaa voi olla hieman hankalaa sillä Suomessakin kampaajalla ei ajatus aina mätsää parhaalla tavalla, vaikka molemmat luulee ajattelevansa samaa. Haha, lopputulokseen olin kuitenkin älyttömän tyytyväinen!! 



Mun homecoming mekon ostin jo ennen koulun alkua eli todella hyvissä ajoin. Muutamissa kaupoissa kiertelyn jälkeen päädyin tähän mekkoon joka heti ekana pisti mun silmään! 
Kotona ennen kuin mun date(entiä miten ton järkevästi suomentais) Chris tuli hakemaan mua otettiin kuvia mun siskon ja veljen kanssa! 




Vaikka välillä kuvissa mulla onki silmät kiinni ni tä oli ainoo kuva mitä otettiin ulkona mun siskon kanssa! Ilma ei tosiaan ollut mikään maailman paras..sadekuuroja ja kylmä tuuli. Ilmat täällä on muuten ollut tosi hyviä ja lämpimiä mutta just nyt tähän viikonloppuun osui tietenkin kylmemmät ilmat. Koulussa on voinut käyttää hameita ja shortseja tähän asti, mutta tällä viikolla alkaa tulla kylmemmät ilmat joten nyt farkuilla ja pitkähihasilla pärjää koulussa. Kun Chris tuli otettiin vielä muutamia kuvia meillä ennen kuin lähdettiin Laurenin luokse. 


Täällä on tapana, jos poika kysyy homecoming pariksi niin poika yleensä ostaa tytölle kukkajutun joka tulee ranteeseen. Pojalla taas vastaavasti on kukka paidan taskussa. Tä kukkajuttu oli ihan älyttömän kiva ja Chris oli osannu ostaa just sellasen mist mä tykkäsin!





Ajettiin Laurenin luo jossa nähtiin muut meijän kanssa samassa ryhmässä tulevat eli Kenzie, Amber ja Ariel. Siellä otettiin vielä lisää ja lisää kuvia! En ois voinu pyytää parempia kavereita mun kanssa samaan ryhmään kun näitä!! :) 




Tämän jälkeen lähdimme syömään läheiseen kaupunkiin vähän yli puolentunnin päähän. Aluksi valitsemaamme ravintolaan oli yli tunnin jonotus, sillä ne ei suostunut ottamaan sinne ollenkaan varauksia. Läheltä löysimme kuitenkin toisen aivan huippu hyvän ravintolan johon menimme! :) Kun olimme syöneet ajoimme mahat täynnä takaisin koululle. Siellä oli se varsinainen homecoming juttu eli tanssit. Liikuntasali oli valaistu ja musiikkia soitettiin tyylin puolesta laidasta laitaan, oli ihan älyttömän kivaa! Sieltä mulla ei edes ole yhtäkään kuvaa, sillä ei edes ehtinyt miettiä kuvaamisia kaiken kivan keskellä. Kokonaisuudessaan mun ensimmäinen ja varmasti myös viimeinen homecoming oli aivan uskomaton ja kokemus jota en varmasti tule unohtamaan! Kiitos tietysti näille ihanille kavereille joiden kanssa sain viettää tän juhlan jos sitä nyt juhlaksi voi sanoa, haha. 


Kun tanssit koululla loppuivat, suuntasimme takaisin Laurenin luo jossa vaihdoimme rennot vaatteet päälle. Kävimme kaupassa ostamassa herkkuja ja vietimme leffailtaa melko isola porukalla katsoen leffaa ja jutellen. Itse olin aivan väsynyt jo leffan alkuvaiheilla ja olinkin nukahtanut ennen kuin pojat ehtivät lähteä kotiin. Aamulla herättiin kaikki väsyneinä mutta taas oltiin saatu yksi uusi ihana muisto vaihtarivuodelleni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti